تولید انبوه تندر90 دنده اتوماتیک از آذر 91
 

 اولين تندر90ايران خودرو مجهز به گيربکس اتوماتيک ازخط توليد گذشت. 

مهندس محمد رضا معتمد معاون توليد تندر90 ايران خودرو درزمينه توليد تندر90 با گيربکس اتوماتيک گفت : توليد آزمايشي تندر90 دنده اتو ماتيک از هفته آخر شهريوماه سال جاري آغاز شده است . 
وي گفت : طبق برنامه ريزي ها قرار است تولید انبوه این خودرو از آذر ماه سال جاری آغاز شود. 
معتمد تصریح کرد : پس از تست بازار و اندازه گیری نیاز آن برنامه ریزی برای میزان تیراژ تولید تندر90 اتوماتیک صورت می پذیرد . وی درعین حال اظهارداشت : با توجه به موفقیت آمیز بودن تست های رانندگی تندر90 و اقبال بازار به مدل های اتوماتیک ، پیش بینی می شود که تولید سالیانه این خودرو ( تندردنده اتوماتیک ) به بیش از 15هزار دستگاه برسد. 
معاون تولید تندر90 ایران خودرو افزود : گيربکس اتومات جديد تندر هماني است که درروماني يرروي لو گان هاي عرضه شده قرار گرفته که به صورت کامل وارداتي و استاندارد است . 
معتمد مهمترين تفاوت بين تندر90 معمولي و دنده اتوماتيک را نمايش وضعيت دنده درقسمت نمايشگر جلو آمپر ، تغيير دسته دنده ، پوسته سپر رنگ شده عنوان کرد .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



آخر ماشین
تصاویر،ویدئو و اخبار به روز دنیای خودرو در آخر ماشین
درباره وبلاگ

.:((بسم الله الرحمن الرحیم)):. هدف ما از ساخت این وبلاگ انتشار اخبار خودروی ایران و جهان از منابع تایید شده به مردم عزیز کشورمان است تا حداقل در زمینه اطلاعات عمومی و یا حتی انتخاب و خرید خودرو ایشان را یاری نماییم با آرزوی سلامتی برای شما دوست عزیز .: لطفا نظرات تبلیغاتی ندهید:.
آخرین مطالب
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1265
بازدید دیروز : 1427
بازدید هفته : 5313
بازدید ماه : 15670
بازدید کل : 478494
تعداد مطالب : 902
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 2